Cadou de ziua mea. Pentru voi

Azi implinesc niste ani. Nu e mare lucru. E o chestie care se intampla in fiecare an. Inevitabil. Ma rog, pana la un moment dat, din cate inteleg…:-)

Ideea este ca azi vreau sa fac o marturisire: imi plac cadourile! La nebunie. Si florile. Si toate urarile. Si nu ma streseaza catusi de putin ca azi suna non stop telefonul ( e drept ca am si pus o piesa misto ca sonerie), ca bipaie mesajele, ca notificarile de pe facebook fac sa imi vibreze palul wenge al biroului.

Demult, pe cand eram „tanara, frumoasa, draga la ficiori” am primit un cadou care mi-a ramas in minte multi, multi ani: un surub. Era un surub desfacut dintr-o balustrada. Daca bine imi amintesc, era din autobuzul 35, ala care zbura pe Calea Turzii in jos, plin cu studenti trantiti claie peste gramada la fiecare curba sau semafor. Cine mi l-a oferit a zis ca surubul ala era partial desurubat si statea sa cada. Si pentru ca, fix in clipa aceea uitandu-se la surub, se gandea la mine, omul l-a desfacut complet si mi l-a adus cadou.

Chiar iubesc fiecare lucru primit: floarea aia primita pt ca cineva si-a adus aminte ca e floarea mea preferata, parfumul ala care mi se potriveste, cafeaua aia aromata de care sunt dependenta, bijuteria lucrata personal de o bolunda care si-a tocit unghiile facand-o, tabloul care cuprinde ce iubesc eu mai mult, luciul de buze pe care mi-l doream, ciocolata pe care nu o mananc niciodata dar imi place sa o am in casa, cartea aceea pe care nu o gaseam nicicum, crema antirid de care am atata nevoie.

Si chiar iubesc fiecare urare si gand bun primit. Oricat de simple ar parea.

Stiu ca sunt oameni care se plang uneori ca s-au saturat de urari pe facebook sau prin mesaje, ca pentru ei conteaza doar acei oameni care ii suna sau le fac urari „in direct”. Nu inteleg de ce. Secunda aceea in care cineva s-a gandit la tine pentru ca facebook i-a amintit ca e ziua ta, e o secunda pretioasa. O secunda in care existi in gandul cuiva. Ok, nu te-a bagat in seama omul respectiv un an intreg? Si ce daca? Un gand bun venit o data pe an poate fi mai pretios decat banalitati insirate timp de un an intreg.

Fiecare gand primit azi de la voi a fost un surub pentru mine. Un surub care m-a facut sa ma simt inconjurata de oameni buni si frumosi. La gramada. Inghesuiti. Aproape. Ca in autobuzul 35.

Leave a Reply

