Nu mai face mutre! Cumpără-le!

Cel mic al meu a fost la atâtica [_] distanţă  de o pedeapsă ieri, când a venit de la cumpărături şi mi-a zis “Mami, ţi-am cumpărat chipsuri cu mutre!” Şi nu chipsurile erau neaparat problema, ci expresia, pe care eu am considerat-o obraznică. Eu sunt cea care face mutre prin toate magazinele de fiecare dată când copiii îmi cer să le cumpăr chipsuri. Copilul însă nu greşise cu nimic: în plasa de cumpărături erau diverse pungi cu tot felul de feţe pe ele, care de care mai amuzante (sau mai enervante, depinde în ce stare te găsesc).

Am zâmbit copilului, dar tatăl nu a scăpat de mutra “iar ai luat copiilor chipsuri?” El îmi zice aşa şoptit, să nu se prindă copiii, “E prosteală. Nu sunt chipsuri, sunt Tortilla, alea de  la Sammills.”

Acum trebuie să vă spun că aştia de la Sammills m-au salvat de la depresie în etapa cand soţul meu tocmai scăpase dintr-o comă diabetică şi avea indicaţii clare ce să mănânce şi ce nu. Adică mai mult ce nu, că aproape toate erau interzise (mai ales chestiile pe bază de grâu), iar Sammills cu pastele lor,  facute exclusiv din porumb ne-au salvat de la pieire.  Iar Tortillas astea, făcute tot din porumb, naturale, fără tot felul de chestii adăugate, dar crocante, gustoase şi, pe deasupra, săţioase, erau un deliciu după meniul lui super bogat format din gard viu, ovăz expandat şi alte flori de camp.

Tortilla chips astea îmi par a fi o alternativa excelentă pentru copiii (mici sau mari ca mine) care mereu trebuie sa ronţăie câte ceva. Ştiu, copiii sunt înnebuniţi dupa chipsurile clasice din cartofi (sau, na, din tot felul de chestii expandate şi prăjite), dar ai mei chiar au prins gustul ăstora şi mă bucură, pentru că sunt infinit mai sănătoase şi dietetice pe deasupra. Nu e mai puţin adevărat că mutrele de pe pungi au contat foarte mult când le-au ales. Pentru că sunt într-adevăr expresive şi de efect .

Ai mei  o preferă pe cea cu “say cheese”. Mie îmi place tipul cu sarea (pardon, îmi plac Tortillas cu sare), iar soţul, nu înteleg exact de ce, îşi tot cumpără Party Mix astea. (am uitat să vă spun că fac şi brezels şi sticks)

E drept, deşi el e cel mai simpatic dintre “mutrosi”, pe astea cu mac nu neaparat le-aş recomanda copiilor, decât dacă vreţi să doarmă mai mult.

krokantzy_punga_crakers_mac_80g

Mie una, pe lângă că îmi convine varianta de ronţăială-prosteală pentru copii (şi soţ), Krokantzy ăştia mi-au mai rezolvat o problemă: nu mai trebuie să mă chinui să fac mutre. De acum le pot cumpăra gata făcute. Din aproape orice supermarket.

Detalii aici: http://www.krokantzy.ro

Leave a Reply

