Fiti buna, doamna Firea!

Draga doamna Firea,

Azi toata lumea isi indreapta gandurile spre copii, cu iubire, cu speranta, dar si cu responsabilitate.

De aceea am ales sa va scriu azi, mizand pe grija si preocuparea dvs pentru copii, atat in calitatea dvs de om politic, dar mai ales in cea de mama.

Eu sunt din Cluj. Nu voi vota la Bucuresti. Poate credeti ca noua, de aici nu ne pasa de ceea ce se intampla in capitala, dar sa stiti ca nu e asa. Va voi spune imediat de ce.

Sa stiti ca nici  la noi, la Cluj, lucrurile nu sunt perfecte: ba ies canalizarile in strada, ba se construieste un bloc langa o casa, ba pica tencuiala de pe o cladire istorica in centru. Nu suntem perfecti, dar in ultimii ani s-au miscat bine lucrurile in Cluj si, cel putin ca dorinta si viziune, ele par sa mearga inspre mai bine, de la cel mai mic la cel mai mare nivel. Si tare ne-ar placea ca aceleasi lucruri sa se intample si la Bucuresti; adica sa se intample chiar si mai multe, si mai importante, ca asa trebuie sa se deosebeasca o capitala de restul oraselor. Noi aici avem, chiar istoric vorbind, o problema cu partidul dvs. Nu ne place. Nu il prea votam. Asta e adevarul, iar motivele sunt cunoscute: coruptie, hotie, dar, mai ales, minciuna, multa minciuna.

Eu ma gandesc ca poate dvs nu sunteti chiar atat de rea cum zice lumea. Ma gandesc ca poate nu sunteti ca altii din PSD, ca poate chiar aveti intentii bune pentru administratia capitalei, ca poate dvs nu mintiti. E aproape clar pentru toata lumea ca veti castiga alegerile si ma gandesc ca, desi multi si-o doresc, nu veti renunta acum, fiind deja, cum se spune pe la noi, cu sacii in caruta. Nu sunt chiar toti sacii urcati, dar vad ca adversarii dvs pun si ei umarul sa incarce caruta. Asa ca, daca tot ajungeti primar, eu as vrea sa va rog azi, de ziua copilului, sa incercati sa fiti buna, sa aveti grija de copiii nostri de la Bucuresti. Pana si eu am copii pe acolo; asa le spun, ca sunt prieteni atat de dragi, ca ma incearca sentimente aproape materne. Am de exemplu o prietena care si-ar da ia de pe ea (iubeste portul national) pentru un necunoscut de pe strada, atat de sufletista e. Are doi baieti minunati, destepti, muncitori, copii care merita chiar tot ce e mai bun. Daca i-ati cunoaste, ati face tot posibilul ca orasul sa le ofere un viitor pe masura valorii lor. Am si rude acolo. Sunt toti oameni extraordinari, seriosi, integri. Ar merita un oras pe masura calitatilor lor. Si mai am prieteni dragi, apropiati.  Vai, daca ati sti ce oameni de baza sunt si cat de dornici de a oferi copiilor lor si oamenilor din jur un viitor frumos, decent!

Nu vreau sa va mint, prietenii mei de la Bucuresti nu va vor vota. In cea mai mare masura, tot din cauza partidului din care faceti parte, dar si pentru ca, din punctul lor de vedere, nu sunteti potrivita pentru job-ul asta si nu cred in intentiile dvs bune. Ba mai mult, ei cred ca instalarea dvs in functia de primar inseamna un dezastru pentru Bucuresti. Inteleg ca pana si fiul dvs vitreg impartaseste crezul asta si isi sfatuieste prietenii sa nu va voteze,  ceea ce trebuie sa fie ingrozitor de dureros pentru o mama. Asa ca revin, si va rog, daca tot ajungeti la primarie, contrar dorintei tuturor oamenilor din Bucuresti pe care ii cunosc, va rog, incercati sa fiti buna cu copiii astia. Stati, cugetati, si poate veti dori sa dovediti oamenilor ca numele dvs e doar o alaturare nepotrivita de cuvinte si, de fapt, nu sunteti atat de rea cum crede toata lumea.

Stiti, daca ma gandesc bine, daca ati fi rea cum se spune, eu as avea multe de castigat: multi dintre copiii astia de care va povesteam ma ameninta ca ar parasi  Bucurestiul si ar veni la Cluj, deci i-as avea in sfarsit mai aproape de mine. Dar eu nu pot fi atat de egoista sa doresc asta. Eu, de aici, din provincie, imi doresc o capitala frumoasa, desteapta, valoroasa, integra, exact asa cum stiu ca sunt copiii mei, prietenii mei si copiii prietenilor mei. O capitala pe masura lor. O merita, va garantez! Copiii ar fi mandri de dumneavoastra, iar pentru mame ati fi un model.

Fiti buna, dna Firea! Renuntati sau fiti ceea ce spuneti ca sunteti: o mama crestina! Sau macar ganditi-va si propuneti-va in mod sincer asta azi, de ziua tuturor copiilor nostri!

Cu stima,

O mama din Cluj

Leave a Reply

